close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אריזות למתנת החג הבאה של העסק – מה האפשרויות ומה צריך לדעת?

בשיתוף פרי חשיבהה אב, תשפ26/07/2020

הדרך באמצעותה ניתן להעניק לעובדים מתנות חג מתחשבות ומשמחות באמת, וגם להצליח לשווק ולקדם את העסק בעת ובעונה אחת

תגיות:
צילום: pixabay

עונות החגים של ישראל מהוות הזדמנות פז לבתי עסק וארגונים באשר הם להעניק מתנה משמחת לעובדיהם וכך להעלות את המורל, לחזק את הרגשת הסולידריות וההזדהות עם הארגון שחשים העובדים וליצור אווירה נעימה ומשפחתית יותר בבית העסק. בחירה נכונה של מתנה לחג לעובדים יכולה לעשות את כל ההבדל ולאפשר לעסק להשיג את המטרות הללו. מהן האפשרויות העומדות בפני בתי עסק עבור מתנות החג לעונת החגים הקרבה ובאה ומה חשוב מבחינתם לדעת ולהפנים?

במיוחד עכשיו - להעניק מתנה איכותית ומשמחת ולמתג את העסק בעת ובעונה אחת

אחד הדברים הראשונים והחשובים ביותר

שכדאי לדעת ולהכיר בנוגע לאפשרויות הרבות העומדות בפני העסק בנוגע למתנות לחג עבור העובדים, הוא כי מתנה לחג מהווה הזדמנות מצוינת לא רק לשמח את העובדים, להעלות את המורל ולקרב בינם לבין הארגון עצמו, אלא גם בדרך מצוינת ויעילה ביותר לשווק ולמתג את העסק. במיוחד כיום, בתקופת הקורונה, כאשר אינספור עסקים נאבקים על חייהם ורבים מהעובדים עובדים מהבית ומייחלים לכך שמקום העבודה שלהם ישרוד את המשבר, חשוב לנצל כל הזדמנות גם כדי לשווק ולקדם את העסק.

הדרך באמצעותה ניתן להעניק לעובדים מתנות חג מתחשבות ומשמחות באמת, וגם להצליח לשווק ולקדם את העסק בעת ובעונה אחת, היא באמצעות אריזות ממותגות ומעוצבות. כיום, יכול כל בעל עסק, קטן כגדול, להזמין בעלות מינימאלית אריזות קרטון ממותגות עבור כל מתנה שיבחר לחלק, בין אם מדובר במארז של שוקולדים והפתעות טעימות ובין אם במכשיר או אביזר זה או אחר, או אפילו כרטיסים, שוברים או מתנות המודפסות על גבי נייר. עבור כל דבר שבעולם ניתן לעצב ולייצר במיוחד אריזות מעוצבות וממותגות כיום, כאשר עלות התהליך היא כאמור מינימאלית ולכן אפשרית עבור כל בית עסק, והתועלת המתקבלת משמעותית הרבה יותר.

אריזות ממותגות ומעוצבות ככלי שיווקי לכל דבר ועניין

מדוע הבחירה באריזות מעוצבות וממותגות היא משתלמת כל כך עבור כל ארגון או בית עסק למתנות החג שהם מעניקים לעובדיהם?

ובכן, כבר ציינו כי ניתן כיום לעצב ולייצר במהירות, ביעילות ובעלות נמוכה אריזה ייעודית עבור כל מתנה שרק ניתן להעלות על הדעת. אריזות ממותגות אלו, כאשר עוזבות את המפעל ומגיעות אל העובדים (ואל העולם החיצוני לארגון, באופן כללי...) הופכות למעשה לכלי שיווקי בפני עצמו. כזכור, ניתן לא רק לעצב את האריזות בצורה ובגודל ספציפיים, על פי בקשת הלקוח ואופי המתנה שאמורה להיכנס לאריזות אלו, אלא גם למתג את האריזה – להדפיס עליה מה שרוצים, כולל לוגו ועיצוב התואמים את אלו של בית העסק, כולל פרטי מידע שונים ועוד. כפי שכל מוצר יכול כיום להיארז באריזה ממותגת המהווה גם סוג של סוכן שיווק עבור בית העסק, כך גם כל מתנת חג המחולקת לעובדים.

*** פרי חשיבה היא מהחברות המובילות בתחום פתרונות אריזה שיווקיים לתעשייה כולל מוצרי אריזות מעוצבות וממותגות המותאמים באופן אישי לצרכי ודרישות הלקוח.

הוסף תגובה
צילום: pixabay
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה